Підтримка  
Новини розділу
Питання-відповіді
Надіслати запитання
Технічна
підтримка
Базова підтримка надається у рамках сервісу типу "Економний" та включає в себе відповіді на питання по наступним темам:

Встановлення ОС myLinux
  • встановлення ОС myLinux з оптичного диску (CD-ROM)
  • встановлення ОС myLinux з сервера FTP, HTTP або NFS
  • налаштування сумісного апаратного забезпечення*
  • рекомендації по набору програмних пакетів, оптимальних для вирішення необхідних задач
  • визначення мінімального набору програмних пакетів для вирішення необхідних задач
Розмітка жорсткого диску
  • рекомендації по розмітці жорсткого диску в залежності від призначення системи
  • рекомендації по створенню розділів жорсткого диску і файлових систем з використанням DiskDruid
Визначення набору програмних пакетів
  • визначення набору пакетів в залежності від призначення системи
  • розробка мінімального набору програмних пакетів для серверу або робочої станції
  • надання рекомендацій по встановленню критично важливих програмних пакетів
Налаштування початкового завантажувача
  • налаштування початкового завантажувача для завантаження декількох ОС
  • видалення окремих ОС зі списку завантаження початкового завантажувача
  • видалення початкового завантажувача з MBR, відновлення MBR
Налаштування друку
  • налаштування локального принтера
  • налаштування параметрів друку
  • вирішення проблем, пов’язаних з системою друку
  • налаштування принтера для забезпечення його використання іншими користувачами в локальній мережі
  • налаштування підсистеми друку для використання мережного принтера
Налаштування апаратного забезпечення
  • налаштування коректної роботи сумісного апаратного забезпечення*
Налаштування мережі
  • налаштування таблиці маршрутизації та шлюзу за замовчуванням
Файловий сервер для мереж Microsoft (Samba File Server)
  • базове налаштування серверу samba
  • базове налаштування розділюваних каталогів сервера
  • налаштування локального принтера у якості мережевого для використання користувачами локальної мережі

* Сумісність визначається за "Списком сумісного апаратного забезпечення"
ДОВІДКА

Контакти технічної підтримки можна переглянути тут.

Інформацію з деяких питань Ви можете отримати переглянувши підрозділ "Питання-відповіді".
Якщо відповідь на питання Ви не отримали зробіть запит за допомогою сторінки "Надіслати запитання".

Технічна підтримка надається згідно з умовами зареєстрованого дистрибутиву.

НОВИНИ РОЗДІЛУ
Останні новини про зміни та оновлення системного
або прикладного програмного оточення дистрибутиву myLinux.

Вміст FTP сайту тепер доступний через rsync.  [10.02.2005]
Оновлення в розділі "Документація"  [26.03.2004]

[ всі новини розділу ]
Авторське право © Компанія Майлінукс®, 2002-2017.
Всі назви та торгові марки зареєстровані та належать своїм законним власникам.

© Сайт розроблено у Cтудії "РОМАрт", 2004.
Сайт функціонує на myLinux 3.1 Server